Translate

sobota 25. září 2021

Vánoční přání s Timovou kočkou zamotanou ve světelném řetězu

Přání jsem vytvořila na kraft základu, použila jsem podkladový papír ze sady Christmas Time od Craft O´Clock. Vrstvila jsem kraft papír, vystřižené vánoční motivy (Lexi design – Christmas Nutcracker), doplnila jsem svorku od Bo Bunny, vlajku s otiskem textového razítka, nanesla jsem pomocí šablony strukturovací pastu a přání jsem ručně prošila. Hlavním prvkem je kruhový výsek s otiskem razítka kočky, který jsem vybarvila akvarelovými pastelkami.

S přáním se účastním challenge na blogu Christmas Kickstart Challenge na téma "Funny Ho, Ho!"

a na blogu Craftyhazelnut´s Christmas Challenge na téma "Include the Word Joy"



2 komentáře:

  1. Great card, Soňka, I love it! I love to use kraft card too and it looks brilliant against those papers. Thanks for playing at Christmas Kickstart, Jo x

    OdpovědětVymazat
  2. Great card, love this image. Thanks for joining Christmas Kickstart challenge. Anesha

    OdpovědětVymazat