Translate

úterý 21. září 2021

Přání s rytířem

Přání jsem vytvořila na kraft čtvercovém základu, použila jsem papíry Paper Heaven ze sady Over the Hills (Za siedmioma górami), kombinovala jsem s hnědou čtvrtkou s motivem dřeva (UHK Gallery – Loft Marina). Hlavním prvkem je otisk razítka rytíře, který jsem vybarvila akvarelovými pastelkami. Doplnila jsem enamelky. Přání jsem ručně prošila a otiskla textové razítko.


S přáním se účastním challenge na blogu Stamping Sensations na téma "Stamp of the Moment"

 

a na blogu Scrapkowo na téma "Kolorujemy, stemplujemy"

 

6 komentářů:

  1. A fun image, many thanks for joining in with our September theme at Stamping Sensations challenge.

    B x

    OdpovědětVymazat
  2. Lovely card, such a sweet image. THanks for joining Stamping Sensations challenge. Anesha

    OdpovědětVymazat
  3. Świetna praca;) Dziękuję za udział we wrześniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpovědětVymazat
  4. WOW, super praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapkowo.DT Joanna

    OdpovědětVymazat
  5. Piekna praca :) Dziękuję za udział we wrześniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpovědětVymazat
  6. ale fajna praca:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial we Wrzesniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpovědětVymazat