Translate

pátek 17. září 2021

Podzimní přání s listem a broukem

Přání jsem vytvořila velmi jednoduše ve stylu Clean and Simple. Na kraft čtvrtku jsem nanesla bílou akrylovou barvu, nalepila jsem vystřižený motiv brouka a list. List jsem vytvořila  otiskem skutečného listu, na který jsem z rubové strany nanesla razítkovací barvu Archival a otiskla jsem na akvarelový papír, následně jsem vybarvila akvarelovými barvami a vystřihla. Doplnila jsem vlajkou s otiskem textového razítka a enamelkami.



S přáním se účastním challenge na blogu The Sketchy Challenges na téma "Autumn"

a na blogu Double "D" Challenges na téma "Leaves".



3 komentáře:

  1. A very lovely clean and simple design for fall. Thanks for joining us at Double D Challenge.

    OdpovědětVymazat
  2. Very pretty and unique!! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    OdpovědětVymazat
  3. WOW ... so unique and fabulous! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Leaves’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    OdpovědětVymazat