Translate

sobota 18. září 2021

Vánoční House Mouse přání se zvonkem

Přání jsem vytvořila na kraft čtvercovém základu. Vrstvila jsem na sebe SB papíry (kombinovala jsem s kraft čtvrtkou), vystřižené motivy, chipboardy, papírovou borduru se sněhovými vločkami a svorku. Hlavním prvkem je výsek s otiskem vánočního razítka House Mouse, který jsem vybarvila akvarelovými pastelkami. Přání jsem ručně prošila a do spodní části jsem otiskla textové razítko.


S přáním se účastním challenge na blogu House Mouse and Friends Monday Challenge na téma "Christmas around the Corner"

5 komentářů:

  1. I love the design of your card. Your coloring is beautiful. Thanks for sharing at HMFMC. xx

    OdpovědětVymazat
  2. Some wonderful techniques here and I like the stitched kraft paper especially. So glad you joined us at House Mouse & Friends, CarolG

    OdpovědětVymazat
  3. Cute card. I've never seen this image and I love it. Your choice of papers is great. Thank you for joining us at HMFMC. {Bunny} Designer for House Mouse and Friends

    OdpovědětVymazat
  4. A very beautiful card and the image is colored up beautifully. I love the torn edges on the kraft paper and the stitching too. Just lovely. Thanks for sharing your card with us at the Buffalo Stamps and Stuff Monday Challenge.

    Hugs
    Sue

    OdpovědětVymazat
  5. Such a fun winter card. So glad that little meecie is protected by the ornament! Thanks for sharing with us at HMFMC!

    OdpovědětVymazat