Translate

neděle 19. září 2021

Vánoční přání s kočkou v ponožce

Přání jsem vytvořila na čtvercovém kraft základu, vrstvila jsem na sebe různé SB čtvrtky, vystřižené motivy, washi pásky a chipboard. Na podkladovou čtvrtku jsem pomocí šablony nanesla strukturovací pastu. Hlavním prvkem je visačka s otiskem razítka kočky, který jsem vybarvila akvarelovými pastelkami. Do spodní části jsem doplnila vlajku s otiskem textového razítka a přání jsem ručně prošila.


S přáním se účastním challenge na blogu Sparkles Christmas Challenges na téma "Christmas Stockings"


a na blogu ABC Christmas Challenge na písmena "S" for Stencil and "T" for Two,
kde jsem si zvolila S, práci se šablonou.



4 komentáře:

  1. So super cute, Sona - love that woodgrain background, and all the star and snowflake details! Critters in stockings - the best! Thanks so much for playing at Sparkles!

    OdpovědětVymazat
  2. That image cracks me up! Love the background too. Thanks for joining in at Sparkles!

    OdpovědětVymazat
  3. This is such a fun card!
    Thanks for playing along at Sparkles Christmas Challenge!

    OdpovědětVymazat
  4. Such a fun Christmas card, Sona. I love the image you have used.
    Thank you for joining in our S and T challenge at ABC Christmas Challenge.
    Dorte x

    OdpovědětVymazat