Translate

pondělí 20. září 2021

Podzimní přání k narozeninám "Ginger Girl"

Přání jsem vytvořila na čtvercovém kraft základu, použila jsem převážně papíry ze sady UHK Gallery – Ginger Girl. Na podkladovou čtvrtku jsem nanesla bílou akrylovou barvu, doplnila jsem visačkou, výseky listů, vystřiženými podzimními motivy, chipboardem a enamelkami. Na závěr jsem dolepila vlajku s otiskem textového razítka.



S přáním se účastním challenge na blogu Papercard na téma "Magický podzim"


a na blogu Mijn Hobbyhonk Challenges na téma "Dýně"



5 komentářů:

  1. Beautiful card. Thank you for having fun together on the Paper Card blog:)

    OdpovědětVymazat
  2. Gorgeous card! Thanks for playing along with us at MHH and good luck in the draw.

    OdpovědětVymazat
  3. Super !!! :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card.

    OdpovědětVymazat
  4. Przepiękna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Beautiful. Thank you for having fun together on the Paper Card blog. Aga DT

    OdpovědětVymazat