Translate

neděle 12. září 2021

A Challenge for Kath

Vrhla jsem se doslova na mravenčí práci, náročnou na čas a hlavně trpělivost... Miluji vlčí máky a razítko Poppies (by Sheena Douglass) tak bylo jasnou volbou. Vytvořila jsem sadu přání technikou paper piecing, postupným razítkováním na papíry s různými vzory i barvami. Nikdy se nespokojím s hamatným razítkováním a pokrytím velkými kusy. Takže jsem techniku vzala opět jako výzvu a jako dítě si hrála dlouho do noci ;) Ale s výsledkem jsem spokojena.

Na papírový základ jsem otiskla základní razítko a to jsem potom "vybarvovala" pomocí vystříhaných kousíčků scrapbookových papírů. Vybrala jsem zbytky a odstřižky všech možných červených papírů a doplňovala jsem novinovým a béžovým papírem, který to všechno podtrhl, především na kraft podkladu. Doplnila jsem pak už jen vlajkami s otisky textových razítek, někde také umělými kamínky.







S přáním se účastním výzvy na blogu Allsorts challenge blog – Week 641, A Challenge for Kath




2 komentáře:

  1. This is absolutely beautiful Sonka, I too love Poppies and the way you have paper pieced these with different DP's looks stunning on the Kraft card.

    Thank you so much for joining in with our Challenge for Kath at Allsorts. I know she would have thoroughly approved of your card.

    B x

    OdpovědětVymazat
  2. This is SOOOO beautiful. I really love it. Your paper piecing in different colours is brilliant. x

    OdpovědětVymazat