Translate

sobota 22. října 2016

Vánoční zlato-krémové přání se jmelím

Jedno z prvních letošních Vánočních přání do soutěže jsem vytvořila podle sketche, zadaného v klubu Cardmakingu na Fleru. Barevností jsem se snažila přiblížit Curtain Call Inspiration Challenge - Glittery Gourds. Ta fotka je totiž dokonalá. Moc se mi líbí čistá bílá v kombinaci se zlatou, vypadá opravdu luxusně.

Vytvořila jsem přání hodně světlé, v kombinaci krémové barvy se zlatou. Použila jsem na podklad scrapbookové čtvrtky ze sady Silent Night, mám je moc ráda, jsou opravdu krásné. Pravý díl jsem ručně obšila, použila jsem půl papírové krajky, kruhový výsek a opět washi pásku, půlperličky. Jmelí je vytvořeno technikou horkého embossu na vellum.

4 komentáře:

  1. This is gorgeous! Wonderful take on the inspiration photo!

    OdpovědětVymazat
  2. Beautifully done!! Love it! Thanks for joining us at The Curtain Call.

    OdpovědětVymazat
  3. So pretty and elegant. Love the white and gold together and the doily. Very delicate. Thank you for playing along with us at the Curtain Call Inspirational Challenge.

    OdpovědětVymazat
  4. Je nádherné, jsem ráda, že se skeč líbil:)

    OdpovědětVymazat