Translate

pondělí 17. října 2016

BLOG HOP s Vintage Crafting


Krásný večer přeji všem, kteří úspěšně doBLOGHOPkali až sem. Věřím, že jste u svého HOPkání nikoho nepřeskočili a byli jste sem přesměrováni z blogu naší úžasné scraplady Irisky, která vytváří přenádherná přáníčka, ale také alba a originální layouty ...a ještě velkou spoustu dalších papírových "lahůdek".

Jak už název napovídá, BLOG HOP je "skákání" po jednotlivých blozích všech členek design týmu Vintage Craftingu. Postupně jste navštívili ostatní inspirující šikulky a můj příspěvek je poslední, to znamená, že už jste doskákali k cíli a prohlédli jste si všechny krásné příspěvky. Samozřejmě tak jako u ostatních, i u mě zazní soutěžní otázka a bude se vyhrávat...

Ještě předtím vám ale představím svoje nejnovější tvoření. Pokud jste zvědaví, jste tu správně :)
Rozhodla jsem se se začít připravovat na Vánoce, nachystala jsem proto přáníčka z úžasné sady papírů (Jingle All The Way) z e-shopu organizátorka.sk. Nebyla jsem schopná odolat vzorovanému papíru, který je částečně lakovaný, tak jsem s ním vytvořila přání rovnou dvě.
Přání asi působí díky chipboardům trochu vintage dojmem. Aby vše ladilo, opatinovala jsem proto i vlajky s textem Distress Inky dohněda a trochu i výsek se zimní krajinou. Přání se zvonkem je dozdobeno bílozlatým provázkem Twin Duo, flitrami a půlperličkami. Částečně jsem ho obšila, abych "nenápadně" přichytila vellum papír. Přiznám se, že mě při výrobě přepadla "blond chvilka" a trochu jsem to nedomyslela. Vellum jsem totiž nejprve přichytila na dvou místech gelovými tečkami. Pokud ale plánujete prošívání, nedělejte to! Přesvědčila jsem se na vlastní kůži, že to pak není zrovna "příjemná práce". Lepidlo se mi při propíchnutí jehlou protáhlo až na druhou stranu papíru, kompletně mi zalepilo jehlu, nit a i já jsem byla celá zalepená. Lepivý gel je neuvěřitelně pružný materiál, jen co je pravda... Ihned po prošití tečky jsem musela lihem čistit a dost mě to zdrželo :)

A teď už slibovaná SOUTĚŽNÍ OTÁZKA:
Co se vám nejvíc líbí na blogu Vintage Crafting a proč ho rádi navštěvujete?
Pokud chcete vyhrát toto skvělé razítko, odpovězte na otázku v komentářích pod příspěvkem. Soutěžit můžete až do půlnoci 23. 10. Výherce budu losovat ze všech vašich odpovědí a vyhlášen bude (společně s výherci z ostatních blogů) 27. 10. na stránce Vintage Crafting.

A jestli jste náhodou otevřeli tento příspěvek na mém blogu jako první, určitě klikněte sem, ať se nepřipravíte o možnost blíže se seznámit s novými projekty design týmu a také abyste si mohli víc zasoutěžit, vyhrát skvělé ceny a pobavit se.

A jestliže už máte vše proHOPkáno, věřím že se vám to líbilo. Moc děkuji, že jste nám věnovali svůj čas a chvíli si s námi "hráli" a budu ráda, pokud vás příspěvky nastartují k novému tvoření.
Mějte se krásně a těším se zase někdy na společnou BLOGHOPkanou.

9 komentářů:

  1. Soni, krasna pohľadnica... Vianočná atmosféra už panuje aj u mňa na stole :) a co sa mi páči na stránke? Všetko :) preto sem vždy nakuknem. Mam rada návody, postupy prác ako co vytvárať, mam rada aj to, keď je v článku napísaný zoznam použitého materiálu pretože potom viem co sa na to použilo. Sú tu veľmi šikovné baby, ktoré inšpirujú :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vintagecrafting.sk je droga. Poznáme to všetci veľmi dobre. Tesne pred spaním ešte ťukáme do smartfónu, nuž, ja nie som výnimka a browsujem po blogu. Niektoré články mám prečítané niekoľko krát a stále sa ku nim rada vraciam. Čerpám z nich inšpirácie a vzácne rady a tipy k tvorbe. Scrapbooking sa stal mojim krásnym hobby. Vytešujem sa, keď sa na blogu mihnem na fotke z našich papierových maratónov alebo ako autor nejakého výtvoru prihláseného do challenge. Baví ma sledovať aj tvorbu ostatných scraperiek a scraperov ;o). Som proste SCRAP POSITIVE :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento blog navstevujem velmi rada hlavne kvoli tej pozitivnej energii,ktora z neho vyzaruje,mnozstvo napadov,dobrych rad a skvelych inspiracii ;) velke ' dakujem' patri celemu DT,ze su ochotne sa s nami podelit o svoje vedomosti a skusenosti :)

    OdpovědětVymazat
  4. Lebo je to pre mna inspiracia, radost, oddych a nekonecne pokusenie nakupovat tie krasne veci;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Z tých pohľadníc dýcha pokoj :-) asi vďaka tým pekným tlmeným farbám.

    A prečo navštevujem blog? Lebo sa tam vždy dozviem niečo zaujímavé či inšpirujúce. Väčšinou si poviem - to by som chcela vyskúšať! Raz sa mi to hádam podarí ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Vintagecrafting a Organizátorka sú moje úplne prvé scrap blog a scrap e-shop, vďaka ktorým mi učaroval tento svet voňavého papiera a tvorenia. A prvá láska je prvá láska :-) pre mňa je už len vizuál celej stránky nesmierne príťažlivá a príjemná a páči sa mi, ako ma stále kočky prekvapia hoc aj nejakou malou obmenou, vylepšením. Fajnovo sa vo všetkom orientujem a ľahko nachádzam čo hľadám. Zas a znovu je mi potešením vyjadriť obdiv, ako sa o blog kočky starajú. Je to každodenná dávka inšpirácie - stále dookola čítam a prezerám aj už prečítané príspevky, každodenná dávka povzbudenia, a čistej radosti, neviem ako Vy, ale ja sa tak rada aj len tak túlam pomedzi fotkami na blogu a tovarom v e-shope. Som v tom až po uši, a úplne dobrovoľne :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Clovek je bytost tvoriva, s neuveritelnou fantaziou. A o tom je cely blog - o krasnom materiale, o nasich-vasich inspiraciach, predstavach, o zhmotnenej pozornosti, laske a radosti zo zivote. A tiez o sikovnosti, ktoru obdivujem a rada sa tu "motam."

    OdpovědětVymazat
  8. Na dane stranky chodim najma v ramci relaxu. Mam doma 2 malych huncutov, takze toho volneho casu je pomenej, no vzdy mrknem ockom, co je nove. Vsetko je pisane zrozumitelne, pomocky dostupne ihned v e-shope. Uz len keby toho casu bolo viac :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Pozeranie vsetkych fotiek Vasich vyrobkov je pre mna neskutocny Relax...;-)

    OdpovědětVymazat