Translate

čtvrtek 13. října 2016

Přáníčka pro děti.

Krásný čtvrtek,
s dnešním příspěvkem přináším tip na vytvoření dětského přání. Pořád ještě se mi nechce začínat s Vánocemi, pro mě je na ně ještě čas, protože... ...říjen je u nás doma ve znamení dětských narozenin. Moje Natálka oslavila 3 roky, Filípek už bude mít 6... Hrozně to utíká a já mívám dost nostalgickou náladu. 

Inspiraci s fotografiemi jsem vytvořila pro e-shop ScrapArt.
http://www.scrap-art.cz/

Každé dítko má nějakou svoji oblíbenou hračku, kterou aspoň nějaký čas neopustí, mimo to, že s ní spí a nosí ji pořád po bytě, hračka je přítomna každé aktivitě, jídlu, zkrátka všemu. U nás jsou to zvířátka plyšový Kuky a háčkovaný dinosaurus (také už podle toho vypadají). A protože jsou tolik oblíbení, půjčila jsem si je jako předlohu.

Na akvarelový papír jsem je tužkou předkreslila, obtáhla černým voděodolným fixem, pak jsem vybarvovala akvarelovými pastelkami a rozmývala vodním štětcem (oblíbila jsem si nejtenčí detailní). Přáníčka jsou jednoduchá, ale děti přímo nadšené, když na ně vykoukne oblíbený nakreslený mazlíček.
Zdobila jsem velmi málo, pár kousků washi pásky (se zlatými puntíky, s černými puntíky), enamelky, flitry, trocha ručního šití. Ozdobila jsem ještě zlatou číslicí - ručně vyřezanou z metalického zlatého papíru.

Okraje jsem na závěr obtáhla fixem...
 Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
washi pásky (se zlatými puntíky, s černými puntíky)
embossovací pistol

Žádné komentáře:

Okomentovat