Translate

pátek 14. října 2016

Přání s pavouky

Halloweenský čas přinesl spoustu soutěžních challenge na toto téma. V balíčku pro DT z e-shopu ScrapArt mi přišlo nádherné razítko pavouka od Stampotique a já jsem hned měla chuť ho natisknout snad všude :) Tím vzniklo fialově laděné pavoučí přání...
Na základ jsem použila akvarelový papír, který jsem nabarvila Distress Inky, odstíny Seedless preserves a Dusty concord. Narazítkovala jsem nápisy, přilepila jsem pruhy scrapbookových papírů: papír s technickými kovovými písmeny je ze sady Quality papers - Industrial, vzorovaný vintage papír je ze sady Timekeeper od Marion Smith Designs. Následovalo razítkování pavouka, ruční prošívání  a lepení.

S tímto přáním se na téma Halloween účastním The Male Room Challenge...


...a rozhodla jsem soutěže "spojit", použila jsem novinový papír, který je podmínkou v paletce ColourQ...

4 komentáře:

  1. What a Wonderful creation, love how you have put all this together. Thank you for joining us at The Male Room. Faith DT

    OdpovědětVymazat
  2. Gorgeous halloween card you made :-)) I like the colours.
    Thank you for joining us at Male Room.
    Hugs, Andreja

    OdpovědětVymazat
  3. This is fabulous! I love the watercolour effect in the background, the stitched details on the design papers. And that spider is brilliant. Nicely done! Thanks so much for playing along with our Halloween challenge at The Male Room this week! Deborah, DT.

    OdpovědětVymazat
  4. Love the splash of colour in this creepy creation. Thank you for joining us at TMR.

    OdpovědětVymazat