Translate

čtvrtek 20. října 2016

Listy jako živé...

Ani pošmourné počasí mě neodradilo od radování se z podzimu. Na svůj dnešní příspěvek jsem si z lesa odnesla spoustu listů, některé se mi líbily tolik, že jsem je zvedala ze země, i když byly zmoklé. Filípek mi při sběru vydatně a s radostí pomáhal. Poklady jsme donesli domů a začalo se vyrábět... 
Inspiraci s fotografiemi jsem vytvořila pro e-shop ScrapArt.
http://www.scrap-art.cz/


Listy jsem rozložila po stole aby oschly a pak jsem vybírala ty nejhezčí, ne podle barevnosti, ale co nejlépe vytvarované. Listy jsem postupně podkládala papírem a poťupala voděodolným razítkovacím inkoustem, pak jsem list volně položila na akvarelový papír (na zbytek samozřejmě) a přitlačila jsem akrylovým blokem, jako při běžném razítkování. Omlouvám se, že vás zahltím fotografiemi...
 A pak jsem si už jen užívala vybarvování akvarelkami a práci s vodním štětcem...
Barevnost jsem volila vlastní, tak jak mě zrovna napadlo. A proč by nemohl být list třeba modrofialový? Vybarvené listy jsem vystřihla a výsledek vidíte zde ;)
U vystřižených listů jsem ale ještě s "kreativou" neskončila. Ozdobila jsem s nimi přáníčka. Úžasná ozdoba, co říkáte?
První přání jsem vytvořila hodně čisté, skoro by se nabízelo jako svatební... Použila jsem jen proužek papíru s jemnými puntíky, přišila jsem polovinu papírové krajky, malý útržek vellumu, ozdobila jsem washi páskou, samolepkami lístků a enamelkami.
Druhé přání jsem vytvářela v podzimních barvách, pro muže... A použila jsem druhou polovinu papírové krajky, scrapbookové čtvrtky a výsek (visačku) KaiserCraft ze sady Scrap Yard a Blae and Ivy, otiskla jsem razítko skvrn, částečně jsem papír prošila. Dozdobila jsem pak washi páskou, umístila svorku a chipboardový knoflík a na závěr jsem nalepila dubový list.

Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
 akvarelové barvy Prima Marketing
enamelky (Black and White, Blue)
sada papírů KaiserCraft Scrap Yard
sada papírů KaiserCraft Blae and Ivy

2 komentáře: