Translate

sobota 15. října 2016

Handmade dýně s Double D

Challenge Double D je tentokrát dýňová, na téma Pumpkin Time. Dýňová razítka mám jen linorytová, vlastní výroby a ty jsem použít nechtěla, pak ještě jedno z dílny House Mouse a tak jsem se rozhodla vytvořit přání s handmade kresbou dýně. 
Dýni jsem kreslila voděodolným fixem na akvarelový papír, pro jistotu - zatím jsem nebyla rozhodnutá, jestli ji budu vybarvovat anebo ponechám bílou. Když se mi zdála dokončená, vystřihla jsem ji, aby byla nachystaná k dalšímu použití.
Nakonec jsem se rozhodla dýni nechat tak jak je a barvila jsem podkladový papír akvarelovými barvami. Na cákance jsem použila bílé a černé gesso, doplnila jsem ručně přišitým štítkem a zlacenou washi páskou s puntíky. Nesmí chybět kousek otrhaného papíru (potištěn textovým razítkem).


Ještě jsem narazítkovala oblíbené kaňky a nakreslila rámeček.

1 komentář:

  1. FANTASTIC! Love that background and your pumpkin really POPS! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘PUMPKINS’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    OdpovědětVymazat