Translate

neděle 28. října 2018

100 let Československa

Výročí 100 let od vzniku československa se slavilo nejen státním svátkem... Krásná soutěž proběhla také na blogu Paper Garden a podmínky tvoření byly ryze vlastenecké.

1. Vytvořený projekt je v národních barvách, tedy obsahuje červenou, modrou a bílou.
2. K projektu připište naší republice blahopřání k jejím 100. narozeninám.
3. Použijte materiál z našeho e-shopu Paper Garden.


Podmínky jsem splnila "po svém" a vytvořila přání s mým srdečním tématem, s Malým Princem. Jsem vděčná za sadu razítek s obrázky z tohoto příběhu, které se mi podařilo zakoupit v Číně...



Přání jsem tvořila velmi jednoduše, nepoužívala mnoho zdobení. Vystačila jsem si se scrap papíry, kouskem papírové krajky a otisky razítek. Růži jsem otiskla na akvarelový papír a pomocí akrylového bločku a distress inku skvrnitě dobarvila. Otisky jsem podložila trochou sisalu a ornamentálním chipboardem, nalepila jsem ještě zlacené samolepky.

Žádné komentáře:

Okomentovat