Translate

neděle 4. listopadu 2018

90 % Grayscale s Papergarden

Při čtení zadání říjnové výzvy na Papergarden mi doslova padala brada níž a níž...
90 % projektu v odstínech šedé a 90 % použitého materiálu z e-shopu...
S panikou jsem začala vzpomínat, které šedé a našedlé papíry jsem objednávala právě u "zahrádky".
Rozhodla jsem se pro vytvoření vánočního přání, to se bude velmi brzy hodit.



Použila jsem bílý základ přání, podkladový pruhovaný papír od Galerie papieru – Snow Queen II 03, na něj v další vrstvě šedě-dřevěný papír ze sady Until Dawn, obrázek zajíce ze čtvrtky Until Dawn Elements 2, útržek blíže nespecifikované čtvrtky UHK Gallery (zůstal mi už jen zbytek, útržek bez popisu...). Doplnila jsem razítkováním vloček šedým Archivalem, papírovou krajkovou rozetou, chipboardy, svorkou, výsekem, rolničkou a vlajkami. Podél vrchního okraje jsem přání ručně obšívala. Ještě jsem na závěr dolepila šedé slídové vločky.

Žádné komentáře:

Okomentovat