Translate

pondělí 19. listopadu 2018

UHK Gallery – Old Fashioned Christmas

Neodolala jsem a podlehla kouzlu nové sady SB papírů od UHK Gallery Old Fashioned Christmas. Na první pohled působí barevnost trochu smutně, ale je dokonalá! Už dlouho se mi nepodařilo, že bych z jakékoli sady spotřebovala během jednoho tvoření tolik materiálu. Asi mi jen jedna nebude stačit... :)
Pustila jsem se s ní do Vánočních přání, i když jsem původně měla jiné plány...
S prvním přáním jsem otestovala také nové andělské razítko. Doplnila jsem chipboardy, svorkou, půlperličkami a sisalem. Kombinovala jsem s vystřiženým motivem vánoční hvězdy ze sady Christmas Stories od Mintay. A nesmí chybět opět ruční prošití aspoň místy.

S druhým přáním jsem se snažila využít embossovaný otisk razítka tří králů, který mi tu už dlouho leží. Podložila jsem dalším zbytkovým papírem. ..."opět uklízím"... ;)

U třetího přání jsem sadu kombinovala ještě se čtvrtkou z Winter in Avonlea. Použila jsem výseky z dílny Alexandry Renke a vánoční hvězdu opět od Mintay.

Zatím poslední zkompletované přání je s výsekem anděla (opět od paní Renke)... Na zdobení jsem použila krajku, chipboard, výseky, svorku a ručně jsem prošívala. S přáním se účastním listopadové výzvy na blogu UHK Gallery.


 


2 komentáře:

  1. Very beautiful cards. Thank you for joining UHK Gallery challenge ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Great work, your project are really warm and sweet :)

    OdpovědětVymazat