Translate

středa 21. listopadu 2018

Paletková Poinsettia

Přání s vánoční hvězdou jsem vytvořila v rámci dvou challenge. Tvořila jsem v barvách paletky Color Throwdown a téma jsem převzala z challenge Scrap and Me.

Přání jsem vytvořila na bílém základě, jako podkladový papír jsem použila bílou čtvrtku, naembossovanou vzorem sněhových vloček. Na ni přišla vrstva přírodního sisalu, vyseknutá čtvrtka UHK Gallery ze sady Old Fashioned Christmas (s falešným prošitím) a na ni jsem nalepila ornamentální chipboard, další vrsvu sisalu a vystřiženou vánoční hvězdu a lístky Mintay. Dozdobila jsem svorkou a flitrami.

Na blogu Colorthrowdown jsem s přáním zvítězila. Děkuji.

1 komentář:

  1. This poinsettia is absolutely gorgeous with these earthy colors! Love the embossing in the background! Thanks so much for joining us at Color Throwdown!

    OdpovědětVymazat