Translate

sobota 27. října 2018

Malý Princ

Přání s Malým princem jsem vytvořila na bílém základě, podkladový papír (design Alexandra Renke) jsem podlepila přírodní čtvrtkou. Vrstvila jsem část papírové krajky, ústřižky scrapbookových papírů, zdobila jsem dřevěnými ořezávánkami z pastelky, zlacenými samolepkami heidi Swapp, papírovou růží a svorkou. Hlavním motivem je otisk razítka Malého prince, který jsem jemně kolorovala akvarelovými pastelkami, okraj jsem opatinovala.



S přáním se zapojuji do soutěže Scrap and Me – challenge č. 49 na téma "Použij růžovou",
AAA Cards na téma Moonlight



2 komentáře:

  1. Super contemporary and funky card. Love it! Thanks for playing at AAA Cards.

    OdpovědětVymazat
  2. Śliczna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu "ScrapAndMe":)

    OdpovědětVymazat