Translate

úterý 9. října 2018

Roztomile, podzimně...

Po doručení nové objednávky House Mouse razítek do mých rukou, je musím postupně otestovat a tyto podzimní myšky (House Mouse Acorn Cap) jsem nemohla, než vzít je jako první.
Vytvořila jsem podzimní přání s výseky listů z barveného akvarelového papíru. Jako podkladový jsem použila papír Craft O´Clock ze sady Always Together, razítko jsem vybarvila akvarelovými pastelkami, dozdobila jsem ručním šitím, svorkou, dalšími výseky a kovovou ozdobou žaludu.


S přáním se účastním Challenge The Paper Players na téma Trees and Leaves

a challenge č. 514 s barevnou paletkou The Color Throwdown,

challenge Art-Piaskownica na téma Zvířata



5 komentářů:

  1. Sonka...love your collage elements... and the coloring on the mice is wonderful. Thanks so much for joining us at The Paper Players this week.

    OdpovědětVymazat
  2. Sonka your little doormice are adorable and I love the autumnal leaves and acorns that frame them! Thanks for joining us at The Paper Players this week!

    OdpovědětVymazat
  3. this card is super cute! thank you for playing with Art Piaskownica :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpovědětVymazat