Translate

pondělí 15. října 2018

...bez jediného květu...

Výzva na blogu Filigranki je tentokrát pro mě jako stvořená. Téma je "Bez květů".
Papírové květy se mi líbí, ale pokaždé, když je začnu skládat na projekt, připadá mi, že se tam zkrátka nehodí, takhle se mi to nelíbí a tam tak to nepasuje... :) Často tak má přáníčka končí bez kytiček anebo jen s papírovými výseky.
Nadšená z nové kolekce UHK Gallery Bananarama, jsem vytvořila hned 2 další přání bez květů. První přání je gratulace ke svatbě.



Téma druhého přání je těhotenství/narození dítěte...
Přání jsem zdobila střídmě, vystačila jsem si se zbytkovými odstřižky SB papírů, enamelkami a flitrami.

2 komentáře:

  1. Piękna, gustowna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek. Pozdrawiam.

    OdpovědětVymazat
  2. Beautiful and colourful card. Thank you for joining Filigranki challenge

    OdpovědětVymazat