Translate

pondělí 28. září 2020

Vánoční přání se sněhuláky

Přání jsem vytvořila na bílém základu, vrstvila jsem papíry First Edition podle sketche na blogu Christmas 24 Challenge blog

Nalepila jsem chipboardy krápníků s nanesenou strukturovací pastou, tu jsem následně obarvila bílou akrylovou barvou. Dolepila jsem vystřižený motiv sněhuláků, doplnila zlaté enamelky a do spodní části narazítkovala text.

S přáním se účastním challenge na blogu Jingle Belles na téma "Dashing through the snow",

challenge na blogu Crafty Hazelnut´s Christmas Challenge na téma "Fore Someone Special",

challenge na blogu Winter Wonderland na téma"Snowmen and Snow",

9 komentářů:

  1. Nádherné přání, Soňo. Těmto sněhuláčkům jsem také neodolala a mám doma (asi) stejné papíry :-) . Moc se mi líbí ty rampouchy se strukturovací pastou.

    OdpovědětVymazat
  2. Beautiful card...great image and love the icicles. Thanks for joining us at Winter Wonderland. Pat K xx

    OdpovědětVymazat
  3. Beautiful card, love how you used the sketch. Thanks for joining Christmas 24 challenge. Anesha DT

    OdpovědětVymazat
  4. oh que c'est mignon Sonka, adorable petite famille de bonhomme de neige, merci de jouer avec nous chez christmas 24, biz

    OdpovědětVymazat
  5. Beautiful card, cute snowmen. Love your take of the sketch. Thank you for playing along with our challenge at Christmas 24. Hope to see you again next time.

    Hugs Grietje DT

    OdpovědětVymazat
  6. So cute winter card! Thanks for joining us at Christmas24 challenge

    OdpovědětVymazat
  7. Cute card.
    Thank you for joining us at Craftyhazelnuts Christmas challenge blog.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    OdpovědětVymazat
  8. what lovely layers ... so very glad you got SNOW-y with us at Jingle Belles.

    OdpovědětVymazat
  9. love those sweet snowmen and you've built such a fun background for them! so pleased you could join our snowy fun at JINGLE BELLES!

    OdpovědětVymazat