Translate

pátek 11. září 2020

Svatební přání s chipboardem snoubenců na mostě

Přání jsem vytvořila na bílém základu A6, jako podklad jsem zvolila čtvrtku s motivem dřeva, na ni jsem vrstvila svatební stuhu potištěnou ornamentem, papírovou krajku, výseky (na oválný výsek s ornamentem jsem použila čtvrtku UHK Gallery ze sady Bananarama). Pomocí šablony jsem vytvořila nanesením strukturovací pasty texturu se srdíčky. Hlavním prvkem je chipboard se snoubenci, doplnila jsem papírovými květy, knoflíkem, zlatou nití a flitrami.




S přáním se účastním soutěže na blogu Rapakivi
podle podmínek: brokat (lesk)/baza A4/papierowe kwiaty,


challenge na blogu Scrap and Me na téma "Button"

challenge na blogu kartkowe ABC na téma "Romantycznie",
na blogu Paper Craft Crew Challenges podle sketche.

6 komentářů:

  1. You rocked on this challenge! So pretty. Thanks for Joining the Paper Craft Crew this week!

    OdpovědětVymazat
  2. kolor ojej sukni ślubnej idealnie by do niej pasował - pięknie - dziekuję za udział w wyzwaniu Rapakivi Ki

    OdpovědětVymazat
  3. This card is so pretty and dreamy!!! Thank you for joining the Paper Craft Crew!

    OdpovědětVymazat
  4. Piękna kartka,dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi.

    OdpovědětVymazat
  5. Świetna kartka, dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC

    OdpovědětVymazat
  6. Beautiful 😍 Thank you for taking part in our Kartkowe ABC and Rapakivi challenge. Best wishes.

    OdpovědětVymazat