Translate

středa 2. září 2020

Vánoční přání sněžné se stříbrným řetězem

Přání jsem vytvořila na bílém čtvercovém základu, jako podklad jsem zvolila světlemodrý papír s motivem sněhových vloček Craft O´Clock (BRR …it´s cold outside), zdobila jsem vrstvením dalších papírů, včetně obrázku se psem mezi dárečky (Craft O´Clock - Frosty Sparking), formát jsem ručně prošila. Doplnila jsem vystřiženým motivem vánoční ozdoby, stříbrným kouskem řetězu, dolepila jsem několik umělých kamínků a otiskla jsem textové razítko.



S přáním se účastním challenge na blogu ABC Christmas Challenge
na písmena S for Snowy and T fot Tinsel,

 na blogu Christmas 24 Holiday Card Challenge na téma "Animals",

na blogu Christmas Craft Creations na téma "Animals"
a na blogu Always Fun Challenges na téma "Cute Critters".
 



7 komentářů:

  1. So sweet. Thanks for creating with us at Christmas 24!

    OdpovědětVymazat
  2. Really lovely design, and such a sweet image! Thank you for joining us at Christmas Craft Creations - Charlotte/Lady Joyful, DT

    OdpovědětVymazat
  3. Lovely card, sweet image. Thanks for joining us at Christmas 24.

    OdpovědětVymazat
  4. This is so sweet and I do like the chain detail. Thanks so much for playing along with our Christmas Animal challenge at Christmas 24. Deborah, DT.

    OdpovědětVymazat
  5. Adorable cette carte Sonka, une très jolie scene et de magnifiques couleurs, merci de jouer avec nous chez christmas 24, biz

    OdpovědětVymazat
  6. What a pretty festive card and I love the hand stitching!
    Thanks for sharing with us at ABC Christmas Challenges.
    Hugs
    Carol x

    OdpovědětVymazat
  7. Wow beautiful card, Sonka! Gorgeous colours and design. I love the cute image. Thanks for joining us at ABC Christmas Challenge. xx Wilma

    OdpovědětVymazat