Translate

středa 16. září 2020

Vánoční přání – pléd

Přání jsem vytvořila na bílém základu A6. Jako podklad jsem použila papír s jemným vzorem plédu. Vrstvila jsem vlajky různých SB papírů, podél horního okraje jsem je přišila. Doplnila jsem vystřiženými motivy poinsettií, půlperličkami a malými zlatými hvězdičkami.



S přáním se účastním challenge na blogu Crafty Hazelnut´s Christmas Challenge na téma "Include some plaid, checked or gingham paper"


a challenge na blogu Jingle Bells na téma "Baby, It´s GOLD Outside" 

 

2 komentáře:

  1. oh how i LOVE THIS, what a truly lovely and elegant card! so pleased you could join our GOLD fever at JINGLE BELLES!

    OdpovědětVymazat
  2. love those beautiful layers ... so glad you joined our GOLDen Christmas at Jingle Belles.

    OdpovědětVymazat