Translate

čtvrtek 1. října 2020

Vánoční přání se svíčkou

Přání jsem vytvořila na bílém čtvercovém základu. Použila jsem visačku z nové kolekce papírů UHK Gallery Winter Tree. Podkladový papír s jemným parciálním lakem jsem barvila akvarelovými barvami a nastříkala kapičky tmavě zelené barvy. Doplnila jsem chipboard a flitry a narazítkovala jsem textové razítko do spodní části přání.

S přáním se účastním soutěže na blogu 52 Weeks to Christmas na téma "Svíčka nebo lucerna"


8 komentářů:

  1. beautiful Christmas card Sonka
    Hugs Rosina
    DT 52 WTC

    OdpovědětVymazat
  2. Beautiful card, Sonka. Nice picture!
    Thanks for joining our challenge at 52WTC.
    Jantine DT 52WTC

    OdpovědětVymazat
  3. A beautiful Christmascard did you make Soñka. Thank you for joining the challenge at 52 WTC.
    Greetings Miranda dt 52 WTC

    OdpovědětVymazat
  4. Wat een mooie kaart, het is net een schilderijtje!

    groeten van Ank

    OdpovědětVymazat
  5. Gorgeous Christmas card Sonka , thanks very much enjoy the challenge
    Have a nice weekend , hugs Epie DT52WTC

    OdpovědětVymazat
  6. Beautiful.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    OdpovědětVymazat
  7. A real beauty !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    OdpovědětVymazat
  8. Prachtige kaart heb je gemaakt voor de Challenge! dank je wel voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    OdpovědětVymazat