Translate

neděle 11. října 2020

Halloweenské přání s kočkou, houbami a lektvarem

Přání jsem vytvořila na kraft čtvercovém základu. Podkladový papír s dýněmi jsem zvolila ze sady Fall Festival od Mintay papers, na něj jsem vrstvila krajku a utrhnutou čtvrtku od p13 – The Four Season Autumn, kterou jsem ručně prošila. Doplnila jsem razítkováním hub, vystřiženými motivy (p13 – Hocus Pocus), papírovými květy s oznobnou svorkou dýně, dolepila jsem enamelky.



S přáním se účastním challenge na blogu Towarzystwo Dobrej Zabawy na téma "Jesienne kolory",


 na blogu Paperminutes na téma "Mushrooms",

na blogu Hand Stamped Sentiments s inspiračním moodboardem,



6 komentářů:

  1. I love the whimsical embellishments of the flower and stitched kraft paper. Thank you for sharing your wonderful Halloween card with Hand Stamped Sentiments.

    OdpovědětVymazat
  2. Oh wow,you created a very cool Halloween Card. Thanks for sharing it with Paperminutes.
    Heike DT

    OdpovědětVymazat
  3. That flower with the pumpkin center is so cute! Love that embellishment. Thanks for playing along with us at Hand Stamped Sentiments!

    Robbie

    OdpovědětVymazat
  4. I love all of the textures and elements you have used in this card. Thank you for joining us at HSS!

    OdpovědětVymazat
  5. Urocza! Dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpovědětVymazat
  6. piękna praca, dziękuję za zabawę z TDZ

    OdpovědětVymazat