Translate

sobota 10. října 2020

Halloweenské přání s čarodějnicí

Přání jsem vytvořila na čtvercovém kraft základu použila jsem jako podklad čtvrtku od Graphic45, fialový papír jsem zužitkovala zbytkový podklad od balení chipboardů. Halloweenské motivy (hrad a čarodějnice) jsem vystřihla ze čtvrtky od Pion Design. Doplnila jsem sisalem, půlperličkami, výsekem černého rámu s pavučinou a výsekem pavouka (dolepila jsem mu oči z malých půlperliček). Na levou stranu jsem přišila složenou stuhu s motivem duchů, vše jsem dozdobila nastříkanými kapičkami bílého gessa.

S přáním se účastním challenge na blogu Always Fun Challenges na téma "Pumpkins",


na blogu Animals Friends Challenge na téma "Pavouk",



3 komentáře:

  1. Your project is wonderful! Thank you for sharing it with us at Always Fun Challenges! Cyndi, DT

    OdpovědětVymazat
  2. Your card is wonderful.
    Thank you for joinning us at the Animal Freinds.
    HUgs
    Kuni

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, eine wundervolle Spinnenkarte.
    Danke für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    OdpovědětVymazat