Translate

neděle 30. srpna 2020

Vánoční přání s pryšcem

Přání jsem vytvořila na čtvercovém bílém základu pomocí otisku razítka vánoční hvězdy. Kolorovala jsem akvarelovými pastelkami a barvami, pastelkami jsem vytvořila také stín rostliny, červenou a zelenou barvu jsem pak pomocí štětce v kapičkách nastříkala na celek. Doplnila jsem flitrami.


S přáním se účastním challenge na blogu Christmas Card Throwdown na téma "Make shadows",

challenge na blogu 52 weeks to Christmas na téma "Červená a zelená"


8 komentářů:

  1. Beautiful card, Sonka! So delicate, this flower.
    Thanks for joining our challenge at 52WTC
    Jantine DT 52WTC

    OdpovědětVymazat
  2. Een mooie kaart met een mooie kerstbloem. Bedankt dat je mee doet met onze challenge bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

    OdpovědětVymazat
  3. This is absolutely beautiful, your watercolouring is divine, so delicate. Thanks for playing along at the 52CCT this week.

    OdpovědětVymazat
  4. A lovely Christmascard. Thank you for joining the challenge at 52 WTC.
    Greetings Miranda (dt 52 WTC)

    OdpovědětVymazat
  5. Beautiful Christmas Card...so nice the poinsettias...
    hugs Rosina
    DT 52 WTC

    OdpovědětVymazat
  6. Wat een leuke kerstkaart!
    Groetjes Diny

    OdpovědětVymazat
  7. I love your card!
    Thanks for joining us at 52 Weeks to Christmas!
    Nancy DT52WTC

    OdpovědětVymazat