Translate

čtvrtek 13. srpna 2020

Svatební přání s motýlem

Přání jsem vytvořila na bílém čtvercovém základu, jako podklad jsem použila čtvrtku AB stutio, na ni jsem vrstvila krajku a čtvrtku UHK Gallery. Po nalepení vlajek jsem podél okraje přání ručnš prošila. Zdobila jsem chipboardovou bordurou se srdci, vystřiženými motivy květin a motýla a doplnila jsem půlperličkami s blistrem.



S přáním se účastním challenge na blogu scRapakivi podle binga, kde jsem zvolila
diagonálu z levého horního rohu do pravého spodního rohu, tedy: proužky papíru,
čtvercový základ a cedulku s nápisem.


Barevnost jsem ladila podle paletky na blogu Color Throwdown.
Účastním se výzvy na blogu Double "D" Chalenges na téma "Motýli",

na blogu Kartkowe ABC na téma "Hmyz"
 a na blogu Let´s Craft and Create na téma "Lots of layers"


10 komentářů:

  1. Beautifully created card with all your lovely details! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    OdpovědětVymazat
  2. Soni, to je nádhera. Koukám, že jsi také našla cestu k motýlům :-) , ale opravdu super!

    OdpovědětVymazat
  3. beautiful card, Thanks for joining us for our challenge this month at Let's Craft & Create and good luck, Michelle - DT x

    OdpovědětVymazat
  4. WOW! What a beautiful creation! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Butterflies’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    OdpovědětVymazat
  5. intrygujący projekt - dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Beautiful creation! Love your pretty design! Thanks so much for playing along with us at The Double D, Butterflies Challenge, Donna, DT Member

    OdpovědětVymazat
  7. so lovely. great details. thanks for linking up to CTD.

    OdpovědětVymazat
  8. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC.

    OdpovědětVymazat
  9. Bardzo ładna kartka :)
    Dziękuję za udział w zabawie Kartkowe ABC

    OdpovědětVymazat
  10. Świetna kartka bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC i Rapakivi 😁 Pozdrawiam Patrycja 😁

    OdpovědětVymazat