Translate

pátek 14. srpna 2020

Univerzální přání s koněm

Přání jsem vytvořila na čtvercovém kraft základu, vrstvila jsem SB papíry různých výrobců. V části podél horního okraje jsem přání ručně prošila. Použila jsem také textilii, provázek, výseky, hnědé enamelky a svorky. Hlavním prvkem je díl z girlandy Truly Yours od p13 s motivem koně, okraje jsem opatinovala distress Inkem (odstín Vintage photo).
 
Moc děkuji ;)


S přáním se účastním challenge na blogu Mijnhobbyhonk na téma "Život na farmě",

challenge na blogu The Sisterhood of Crafters na téma "Masculine"



4 komentáře:

  1. This is fabulous! Love your overall design! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    SISTERHOOD OF CRAFTERS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    OdpovědětVymazat
  2. This card is really gorgeous. The lay out is fantastic!
    Thank for playing along with us at MHH at good luck!
    Hope to see you again!
    Angela
    DT MHH

    OdpovědětVymazat
  3. Fantastic card, great colours and design, love your MASCULINE theme and technique. Many thanks for joining us in our current challenge at The Sisterhood Of Crafters Challenge..good luck with your lovely entry.[aNNie design team member for The Sisterhood of Crafters Challenges

    OdpovědětVymazat
  4. Wonderful design. Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge. Good luck!

    OdpovědětVymazat