Translate

středa 26. srpna 2020

Rustikální svatební přání s prstýnky

Přání jsem vytvořila na čtvercovém bílém základu, jako podklad jsem použila papír First Edition s motivem dřeva a jemným ornamentem. Vrstvila jsem krajku, čtverec papíru uprostřed jsem podél okraje ručně obšila. Hlavním motivem je chipboard se snoubenci a dva prsteny. Dozdobila jsem bílými půlperličkami s blistrem a textovým razítkem.


S přáním se účastním soutěže na blogu Alphabet Challenge na téma "J is for Jewels/Jewellry",

na blogu Kartkowe ABC na téma "Prošití",
a na blogu The Library Challenge na téma "The Duke and I".

7 komentářů:

  1. Super 👍 dziękuję za udział w wyzwaniu kartkowego ABC

    OdpovědětVymazat
  2. A stunning wedding day card, I love the subtleness of the colour tones. Thanks for joining us at Alphabet Challenges for our Jewels Challenge. Caz. DT.

    OdpovědětVymazat
  3. Love this beautiful rustic wedding card! The focal point is perfectly done! Love it!! Thank you for playing with us at the Alphabet Challenge and hope you can join us again soon.

    OdpovědětVymazat
  4. Amazing card,so soft and romantic :) Thank you for playing with us at Kartkowe ABC :)

    OdpovědětVymazat
  5. Love the pale tones and lace embellishment. Thanks for joining The Library.

    OdpovědětVymazat
  6. Pięknie i delikatnie:) Dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ekstra! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC 😉 Pozdrawiam Patrycja 😁

    OdpovědětVymazat