Translate

neděle 16. srpna 2020

Vánoční přání s červenkou

Přání jsem vytvořila na čtvercovém kraftovém základu, vrstvila jsem SB papír s měděnou metalickou ražbou sněhových vloček (sada Christmas Promise do First Edition), textilní stuhu s potiskem peří, chipboard a výseky. Doplnila jsem peříčkem, svorkou a enamelkami. Hlavním motivem je ptáček červenka, kterou jsem vystřihla ze čtvrtky Home For Christmas od Mintay.


S přáním se účastním challenge na blogu ABC Christmas Challenge, "R" for Robins,

challenge na blogu Christmas Crafts All Year ´Round, na téma "Podzimní barvy"

2 komentáře:

  1. Jedním slovem - úžasné, Soni. Taky jsem si teď oblíbila vánoční papíry Mintay. Ta stuha je krásně otrhaná. Děkuji za sdílení u nás na CCAYR a přeji hodně štěstí.

    OdpovědětVymazat
  2. This is such a gorgeous card, Soni and I love those embossed snowflakes - a perfect background for the handsome robin!
    Thanks for sharing with us at ABC Christmas Challenges and I hope you will join us again soon.

    OdpovědětVymazat