Translate

středa 11. listopadu 2020

Vánoční přání "Winter Tree" se zimní krajinou a lavičkou

Přání jsem vytvořila na kraft čtvercovém základu. Jako podklad jsem použila papír ze sady UHK Gallery – Old Fashioned Christmas. Vrstvila jsem ručně prošitý kraft papír (na spodní straně utržený), krajku, chipboard, papírové výseky, svorku s motivem sněhové vločky a vlajku s narazítkovaným textem. Výsek listů jsem upravila zlacením. Hlavním motivem je visačka z naprosto úžasné kolekce papírů UHK Gallery – Winter Tree. Přání s těmito visačkami jsem vytvořila už pěknou hromádku a určitě jsem ještě neskončila (visaček je totiž v sadě celkem 15 ks) ;)

S přáním se účastním soutěže na blogu ABC Christmas Challenge na písmeno "W" a "X",
zvolila jsem "W – Winter Wonderland",


soutěže na blogu Crafty Moly na téma "Swiateczny czas"

a soutěže na blogu Craftyhazelnut´s Patterned Paper Challenge.

 


3 komentáře:

  1. Ty visačky jsou naprosto úžasné, Soňo, a ty je umíš krásně použít!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná karta s vánoční atmosférou. Děkujeme, Crafty Moly DT :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super:) Dziękuję za udział w wyzwaniu "Crafty Moly"

    OdpovědětVymazat