Translate

pátek 27. listopadu 2020

Vánoční přání "Nesu stromeček"

Přání jsem vytvořila pomocí vrstvení SB papírů (různé kolekce papírů UHK Gallery) technikou mixed media. Použila jsem krajku, vánoční řetěz, papírové výseky a vystřižené motivy (LemonCraft –This Christmas). Na podkladovou čtvrtku jsem pomocí šablony nanesla strukturovací pastu s motivem hvězd a nastříkala jsem kapičky zlaté metalické barvy. Do spodní části jsem otiskla jemné textové razítko. Podél okraje jsem přání ručně prošila.


S přáním se účastním challenge na blogu lemoncraft, podle moodboardu na téma "Be Merry"


a challenge na blogu Fezziwigs Festive Frolics na téma "Decorate the Tree".

4 komentáře:

  1. Ah this is super, what great card, I love the vintage image you have used, thanks for sharing with me over on Fezziwigs, Hazel x

    OdpovědětVymazat
  2. Śliczna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Magdalena z Lemoncraft.

    OdpovědětVymazat