Translate

čtvrtek 26. listopadu 2020

Vánoční přání s dítětem v norské čepici

Přání jsem vytvořila na bílém čtvercovém základu technikou mixed media, vrstvila jsem různé SB papíry, na podkladovou čtvrtku jsem nanesla strukturovací pastu a nastříkala jsem kapičky zlaté metalické akrylové barvy. Zdobila jsem vystřiženými motivy (LemonCraft – This Christmas; Fabrika Decoru – Botany Winter), ozdobnou svorkou s motivem šišky a enamelkami. Hlavním prvkem je visačka s dítětem z kolekce Christmas in Town od Lexi design.




S přáním se účastním soutěže na blogu Altair Art na téma "Enamel Dots".



4 komentáře:

  1. krásné vánoční práce, děkuji za účast v soutěži Altair Art :)

    OdpovědětVymazat
  2. słodka praca, dziękuję za zabawę z Altair Art

    OdpovědětVymazat
  3. Lovely card :) Thank you for taking part in Altair Art challenge :)

    OdpovědětVymazat
  4. Śliczna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpovědětVymazat