Translate

sobota 28. listopadu 2020

Vánoční přání s liškou "in Blue"

Přání jsem vytvořila na bílém čtvercovém základu, vrstvila jsem papíry UHK Gallery a p13. Zdobila jsem papírovou bordurou, krajkou, papírovými výseky, vystřiženými motivy a půlperličkami. Na podkladovou čtvrtku jsem nanesla strukturovací pastu - motiv hvězd. Místy jsem přání ručně prošila. Do spodní části jsem otiskla textové razítko.

S přáním se účastním challenge na blogu Double D Challenges na téma "Winter Blues",

challenge na blogu My Try to Craft Challenge na téma "Christmas Animals".


1 komentář:

  1. WOW! Absolutely BEAUTIFUL! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Winter Blues’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    OdpovědětVymazat