Translate

čtvrtek 22. července 2021

Vánoční přání s hravými medvědy

Přání jsem vytvořila na bílém čtvercovém základu, vrstvila jsem SB papíry značek ScrapMir, First Edition a Craft&You. Doplnila jsem papírovými výseky, chipboardem, půlperličkami a vlajkou s otiskem textového razítka. Jako hlavní prvek jsem zvolila medvědí kamarády (Craft&You – Winter Holiday), obrázek jsem po okrajích otrhala a umístila do kruhového výseku.



S přáním se účastním challenge na blogu Sparkles Christmas Challenges
na téma "Snowflakes – More than 1"

a na blogu Craftyhazelnut´s Christmas Challenge na téma "Use a die cut or punch".

4 komentáře:

  1. Krásné přání, Soňo. Vše je jemné, barvy i ozdoby, prostě tak akorát. Díky za účast ve výzvě CHNC.

    OdpovědětVymazat
  2. So pretty! Love these holiday bears, Sona, and those graceful snowflakes! Thanks so much for playing at Sparkles!

    OdpovědětVymazat
  3. Love this - such a great image with those bears and the lovely snowflakes across the front - thanks for joining in with us at Sparkles Christmas Challenge

    OdpovědětVymazat
  4. A beautiful card - thanks for sharing it with us at the Sparkles Christmas Challenge.

    Helen x
    DT

    OdpovědětVymazat