Translate

sobota 24. července 2021

Univerzální magické přání se sovou s dopisem

Přání jsem vytvořila na bílém čtvercovém základu, kombinovala jsem papíry UHK Gallery – Magic Night a Craft&You – Winter Holiday. Hlavním prvkem jsou vystřižené obrázky letící sovy (p13 – Soulmate), které jsem vložila do nastřiženého zobáku dopis. Doplnila jsem peříčkem se svorkou, chipboardem a štítkem s otiskem textového razítka. přání jsem ručně prošila.


 

S přáním se účastním challenge na blogu De Egel na téma "Envelope on your card"

 

a na blogu Try it on Tuesday na téma "Feathered Friends".

Pop this on your blog to find us fast!

4 komentáře:

  1. What a gorgeous card, I love the papers you used and that fantastic owl image! Thanks so much for joining us at Try it on Tuesday!
    Tammy x

    OdpovědětVymazat
  2. What a fabulous card - a super image with such a lovely background and additional elements! Thank you so much for joining us at Try It On Tuesday, Chrisx
    Ps I see you live in Brno - I love seeing the Cathedral on the hill when we are on the train - I think we will have to arrange a stopover one year!

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, such a beautiful card! I love the gorgeous owl flying across the night sky - perfect 😁. Thanks so much for joining in the fun at Try it on Tuesday! Hugs, Jo x

    OdpovědětVymazat
  4. Prachtige kaart geworden. Dank je wel voor jou bijdrage aan de uitdaging envelop op de kaart bij de Egel. Groet, Nelleke

    OdpovědětVymazat