Translate

úterý 20. července 2021

Vánoční přání kraft Cosy Winter

Přání jsem vytvořila na kraft čtvercovém základu, použila jsem zbrusu nové, z krabice čerstně vytažené papíry p13 – Cosy Winter. Jako hlavní prvek jsem použila díl z girlandy stejné řady, doplnila jsem vystřiženými vánočními motivy, svorkou a opatinovaným výsekem s textem. Pomocí šablony jsem nanesla strukturovací pastu a přání jsem ručně prošila.



S přáním se účastním soutěže na blogu Christmas Craft Creations na téma "Anything Goes",

na blogu 52 Christmas Card Throwdown na téma "Pinecones",

na blogu The Male Room na téma "Christmas in July".

8 komentářů:

  1. A lovely selection of images to form your beautiful card. The colours are so calming and beautiful. Thanks for playing along with The Male Room. X

    OdpovědětVymazat
  2. Very pretty card! Thanks for playing at Christmas Craft Creations

    OdpovědětVymazat
  3. Really sweet design, Soňa. The images come together beautifully, and the little wooden reindeer is so cute. Thank you for joining us at Christmas Craft Creations - Charlotte/Lady Joyful, DT

    OdpovědětVymazat
  4. C’est une très mignonne carte Sonia,merci de jouer avec nous chez 52cct, biz

    OdpovědětVymazat
  5. Cute card!. Thank you for playing at the Male Room Challenges and at the Christmas Craft Creative Challenges

    OdpovědětVymazat
  6. Thank you for joining us at Christmas Craft Creations with this lovely card, great design.

    OdpovědětVymazat
  7. Ohh, love your wooden reindeer image and soft colors on your card. Thank you for joining The Male Room Christmas challenge, I hope you'll also join our Birthday party challenge.

    OdpovědětVymazat