Translate

čtvrtek 15. července 2021

Přání s míchaným nápojem

Přání jsem vytvořila na bílém čtvercovém základu, jako podklad jsem použila čtvrtku Laserowe Love ze sady Vintage Tropical Island. Doplnila jsem vlajkami papírů se vzorem "gingham", chipboardem, svorkou a enamelkami. Hlavním prvkem je vystřižený motiv míchaného nápoje s výsečí citronu. Doplnila jsem vlajkou s otiskem textového razítka. přání jsem v části ručně prošila.



S přáním se účastním challenge na blogu Double "D" Challenges
na téma "Summer Gingham Challenge",


na blogu Craftyhazelnut´s Patterned Paper Challenge

a na blogu Creative Crafting Uncles na téma "Drinks".


4 komentáře:

  1. Lovely card! The lemon slice background paper is beautiful. I love all of the gingham banner and other details. Thanks for joining the Double D, "Summer Gingham" Challenge.

    OdpovědětVymazat
  2. Simply beautiful design! Love it! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Summer Gingham’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    OdpovědětVymazat
  3. I'd love to have you play along with us at Word Art Wednesday.
    www.wordartwednesday.blogspot.com
    Challenges are always Anything Goes/Family Friendly and lots of great prizes. Come join the fun!

    OdpovědětVymazat