Translate

neděle 13. prosince 2020

Vánoční přání s andělem "Sparkle Blue"

Přání jsem vytvořila na bílém čtvercovém základu, jako podklad jsem zvolila mrazivou čtvrtku BoBunny s modrými třpytkami, na ni jsem podle sketche na blogu The Scrappy Sketches vrstvila další SB papíry, chipboard, vystřižené vánoční motivy, papírové výseky a svorku. Hlavním prvkem je otisk razítka anděla, formát jsem podél okrajů ručně prošila. Doplnila jsem ještě průhlednými kapičkami vytořenými pomocí Glossy Accents od Ranger.


S přáním se účastním soutěže na blogu The Scrappy Sketches,

na blogu Kartkowe ABC na téma "Z jak Zima",

na blogu Stamping Sensations na téma "Anything with Wings".


6 komentářů:

  1. That's a lovely angel image on your pretty card, lovely to see you at Stamping Sensations December challenge, many thanks for joining in.

    B x

    OdpovědětVymazat
  2. Such a lovely image and card. Thank you for sharing with us at Stamping Sensations.

    OdpovědětVymazat
  3. Śliczna kartka:) Dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC:) Wesołych Świąt :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super.Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches

    OdpovědětVymazat
  5. Śliczna kartka. Skromna a jednak na bogato. Bardzo dziekuje za udział w mapkowym wyzwaniu na blogu The Scrappy Sketches. Pozdrawiam DT Agnieszka.

    OdpovědětVymazat
  6. Śliczna karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches :)

    OdpovědětVymazat