Translate

sobota 26. prosince 2020

Vánoční přání House Mouse se spící myší a ptákem

Přání jsem vytvořila podle sketche na blogu De Egel na bílém základu A6, vrstvila jsem na sebe papíry, papírovou borduru, stuhu a vystřižený motiv mašle. Hlavním prvkem je otisk razítka House Mouse, který jsem vybarvila akvarelovými pastelkami. Do spodní části jsem otiskla textové razítko.


S přáním se účastním soutěže na blogu De Egel, podle sketche,


na blogu ABC Christmas Challenge na písmena "Y" – Your Favourite Things a "Z" – ZZZZ (Sleeping Image). Razítka House Mouse jsou opravdu My Favourite a téma jsem použila z kategorie "Sleeping",



4 komentáře:

  1. I don't think I've seen this particular House Mouse image before, and it's adorable! Lovely colouring and card design. Thanks for joining us at ABC Christmas Challenge!

    OdpovědětVymazat
  2. It's a lovely card, I think. The image is so nice! Funny..
    Thanks for joining us at de Egel.

    OdpovědětVymazat
  3. leuke en hele lieve kaart! Dank je wel voor jou bijdrage aan de uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    OdpovědětVymazat
  4. So cute!
    Thanks so much for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    OdpovědětVymazat