Translate

neděle 27. prosince 2020

Vánoční přání House Mouse s myškami v lucerně

Přání jsem vytvořila na bílém čtvercovém základu vrstvením SB papírů (Echo Park, First edition, p13, UHK Gallery). Doplnila jsem chipboard s vánoční hvězdou, svorku, půlperličky a vystřižené motivy zvonlů. Přání jsem místy ručně prošila. Hlavním prvkem je otisk razítka myšek, který jsem vybarvila akvarelovými pastelkami. Otisk jsem pomocí Big shotu vysekla do ozdobného rámu.


S přáním se účastním výzvy na blogu Crafty Hazelnut´s Christmas Challenge
na téma "Any Christmas or New Year Card"

na blogu Alphabet Challenge Blog na téma "S as for Snow Scene"



3 komentáře:

  1. A beautiful make love your image background and embellishments,thank you for joining in at the Alphabet Challenge

    OdpovědětVymazat
  2. Beautiful card. Awesome layout and dies. The house mouse images are darling. So glad you shared over at Alphabet challenge.

    OdpovědětVymazat
  3. Oh - I love these little mice and your mix of pattern paper! Thanks so much for joining us at the Alphabet Challenge - “S” is for Snow Scene!
    Rachelle DT : )

    OdpovědětVymazat