Translate

pondělí 15. června 2020

Vánoční vesnička v netradičních barvách

Přání jsem vytvořila na bílém základu ve stylu Clean and Simple. Není to pro mě úplně obvyklé, ale tentokrát jsem měla představu tak živou, lepila jsem jen podle ní. na závěr jsem doplnila textovým razítkem a dolepila flitry v dané barevnosti.
S přáním se účastním challenge na blogu Craftyhazelnut´s Christmas Challenge na téma "Non-traditional Christmas colours"

a challenge na blogu 52 Christmas Card Throwdown

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Tak Ti ještě moc a moc gratuluji, opravdu si to zasloužíš, to prvenství!

      Vymazat
  2. Sonka... Brilliant use of the colors! So love the warmth of your row of houses. Thank you so much for joining us at Christmas Card Throwdown this week.

    OdpovědětVymazat
  3. Such a sweet Christmas creation Sonka, many thanks for sharing and joining in with our current colour challenge at Christmas Card Throwdown.
    Hope to see you again in our new challenge as well :-)
    Majda DT

    OdpovědětVymazat
  4. oh my this is so elegant! the colors work perfectly. thanks for playing at 52CCT

    OdpovědětVymazat