Translate

neděle 28. června 2020

Vánoční přání "Bruslení mezi sněhovými vločkami"

Přání jsem vytvořila na kraft základu, pomocí šablony s motivem sněhové vločky jsem nanesla bílou strukturovací pastu. Vrstvila jsem kruhové výseky (fialový kruh jsem vysekla/recyklovala z obalu od papírových kapesníčků). Zdobila jsem filcovými výseky sněhových vloček, chipboardem, enamelkou, umělým kamínkem a flitrami. Hlavním motivem je otisk razítka holčičky Birdie na bruslích, který jsem vybarvila akvarelovými pastelkami.
S přáním se účastním challenge na blogu:

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge na téma "use a snowflake or two or more"


Christmas Crafts All Year´round na téma "Recycle/Upcycle"

6 komentářů:

  1. Velmi dobře uchopené téma recyklace. Také si schovávám krásné papíry a obaly, jen někdy nevím, jak je použít. Vykouzlila jsi nádherné přání a já děkuji, že jsi se s námi v CCAYR podělila. Vždy tam Tvoje přání ráda uvidím.

    OdpovědětVymazat
  2. Beautiful card, love the coloring on the image. Thank you for sharing it with us at Christmas 24, good luck and hope to see you again next time!

    Hugs Grietje DT

    OdpovědětVymazat
  3. Quelle adorable et charmante carte Soña, j'aime les couleurs et cette jolie patineuse, merci de jouer avec nous chez 52cct, biz

    OdpovědětVymazat
  4. Sonka: Thanks for submitting your beautiful winter skating scene Christmas card for our Week 4 cluster embellishments challenge! Great job layering and grouping your pretty accents! Marvelous job!--Becca/DT 52 CCT

    OdpovědětVymazat
  5. so beautiful! nice cluster too! good luck at 52CCT!

    OdpovědětVymazat
  6. Beautiful!!!! Thank-you so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR ‘ROUND challenge. Hope to see your beautiful creations in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    OdpovědětVymazat