Translate

neděle 14. června 2020

Přání s veteránem pro muže

Přání jsem vytvořila na přírodním základu, jako podklad jsem použila papír s motivem dřeva. Podle sketche na blogu Creative sketchy Girls jsem vrstvila jednotlivé pruhy papíru (UHK Gallery –Terra Incognita).
 Hlavním motivem je obrázek starého auta od Pion Design. Doplnila jsem enamelky a v horní části jsem přání ručně prošila.


S přáním se účastním také challenge na blogu Always Fun Challenge na téma "For Dad",
challenge na blogu Paperminutes na téma "Fahrzeuge",

challenge na blogu Challenge Up Your Life na téma "Woodgrain background"
a challenge na blogu Girlz Creative Crafts na téma "mannenkaart"

3 komentáře:

  1. mooi stoer kaartje
    fijn dat je mee deed aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt creative sketchy girls

    OdpovědětVymazat
  2. you made a lovely male card with our sketch!
    thanks for playing with us
    Nancy
    dt Creative Sketchy girls and Girlz Creative Crafts

    OdpovědětVymazat
  3. This is such a great masculin card! The woodgrain background is perfect for this! Thanks for playing along with challenge up your life!

    OdpovědětVymazat