Translate

čtvrtek 26. května 2016

Trocha chevronu pro muže i pro táty.

Pro dnešek jsem se pustila do vytvoření několika přání pro muže. Vzhledem k tomu, že den otců (19. 6.) se už blíží, moc ráda na něj budu připravena třeba i pár týdnů dopředu. A na všechna přání jsem použila vzor chevron...
 Inspiraci s fotografiemi jsem vytvořila pro e-shop ScrapArt.
http://www.scrap-art.cz/

Přání jsem chtěla udělat hodně jednoduchá, aby vzor vyniknul a také ukázat, že elegantní a stylová mohou být i přání bez množství zdobení... Na čistě bílém podkladu vzor krásně "svítí", naopak při použití vzorovaného papíru "domodra" vše jen decentně dokresluje.

Na podélné přání jsem vystřihla ještě kravatu a z obdélníku scrapbookového papíru jsem vytvořila košili. Stačí shora prostřihnout cca 1 cm a z obou stran kousek přehnout. K doladění jsem použila jen washi pásky, enamelky a text.

Stejně jsem vytvořila také čtvercové přání. Po zaschnutí strukturovací pasty jsem několik částí a text obtáhla černým voděodolným fixem. Na zdobení jsem použila vlnitou lepenku nabarvenou zlatou akrylovou barvou, svorku šroubku, enamelky, obstřižený otisk razítka a plechový smaltovaný knír.

Poslední přání je o málo zdobnější, použila jsem navíc několik papírových výseků a větší ozubené kolo...


Všechna přání jsem aspoň trošku pokaňkala bílým a černým gessem.

Použitý materiál z e-shopu ScrapArt:
Heavy Gesso bílé

Žádné komentáře:

Okomentovat