Translate

pondělí 9. května 2016

Challenge mezinárodní den scrapbookingu

Challenge Papero Amo byla také docela rychlá, dle zadání jsem si zvolila číslo 2 a pak už jen nedočkavě četla, co že to mám vlastně dodržet za podmínky ;)
Zvolila jsem použití stylu a la Lucie Barabas...
 
2. LUCIA BARABAS “jednoduchý, čistý, pastelové farby a layering”
/+/ papierovú kvetinku/kvetinky, čierno-biela a zlatá farba, thickers
/-/ nič zelené, akékoľvek výseky, šitie

Nesmět použít výseky a hlavně šití, to je jako za trest... Ale hlavně, že nemám zakázané washi pásky a enamelky :D

A tak jsem se pustila do tvoření...

Použila jsem opět oblíbený čistě bílý čtvercový základ a na něj jsem vrstvila vellum a scrapbookové papíry, podle podmínek nutné květinky a černou a zlatou barvu pomocí washi pásek.

Žádné komentáře:

Okomentovat