Translate

úterý 10. května 2016

Rychlá challenge vintagecrafting.sk

Rychlá challenge vintagecrafting.sk se uskutečnila u příležitosti mezinárodního dne scrapbookingu. Úkolem bylo vytvořit projekt podle sketche:

...a já jsem opět tvořila ve "svatebním duchu". Místo krajek, které se přímo nabízely jsem zvolila použití ornamentálního chipboardu a "krajku" ve spodní vrstvě jsem jen decentně naznačila zlatými samolepkami. Podmínkou bylo použití zboží z obchodu organizatorka.sk, takže jsem umístila 3D srdíčko a středovou perličku svatební bílé květiny. Neodpustila jsem si tradičně ani vellum a kousek zlacené washi pásky :) Abych se vyhnula nepěknému efektu prosvítání lepidla u vellumu, opět jsem ručně obšívala...
Podkladový papír je perleťový s jemným vzorem a kruh domodra jsem vystřihla ze zimní ledové sady papírů Silent Night.


Žádné komentáře:

Okomentovat