Translate

sobota 20. února 2016

Papercards challenge č. 9

Papercards má čím dál tím "vymazlenější" sketche, složitější a o to krásnější. Moc mě baví právě to vymýšlení, jak přání podle sketche vyřešit. Předloha sketche číslo 9 byla následující.


Rozhodla jsem se vytvořit opět svatební "univerzální" přání. Nevím, proč mě poslední dobou tolik lákají. Možná tou čistou bílou barvou... a také spoustou zbytků papíru, které se mi právě na tato přání hodí. V zásobě mám ještě několik svatebních chipboardů, tak je chci "spotřebovat" abych si dovolila si koupit další. Když už mít žádné nebudu, tak je přece budu nutně potřebovat a budu moct objednávat (a zároveň s nimi uvízne v košíčku i hodně jiného) :D.

Přání jsem vytvořila na bílém základu, nalepila jsem svislý pruh zbytkového krémového papíru s růžemi, na něj vlajku s šedě puntíkovaným papírem a pruh vellum papíru s bílými a zlatými pírky (vytvořeno technikou horkého embossu). V pravé dolní části jsem orazítkovala skvrnu (pomocí Distress Ink odstín Antique linen) a nalepila zlaté samolepicí srdíčko. Poté jsem nalepila "papírové chlupy", zbylé vlasové odstřižky z papírů, embossovaný proužek papíru se srdíčky a textilii. Dolepila jsem ozdobný výsek s textem, papírový výsek s ornamentem a chipboard se snoubenci. Na závěr jsem ještě podlepila 2 kousky zlatavé washi pásky a doplnila enamelky.


Žádné komentáře:

Okomentovat